· Múzeumpedagógia ·

A Jósa András Múzeum sokszínű, élményekkel fűszerezett interaktív tanulási lehetőséggel várja az óvodásokat, általános- és középiskolai diákokat. Kiemelt célunk, hogy minden diák és pedagógus otthonosan mozogjon a múzeumok, kiállítások, műtárgyak világában, használják tudásuk bővítésére, új ismeretek felfedezésére. A műtárgyakkal való közvetlen találkozás pedig segíti a megismerési folyamatot, elmélyíti, valamint új és érdekes információkkal egészíti ki a már meglévő tudást.

A foglalkozások játékosságra, felfedezésre, tapasztalati úton, kooperatív tanulási formában és csoportokban történő ismeretszerzése épülnek. Ösztönözzük, és egyben építünk a diákok kreativitására, aktivitására is, előtérbe helyezzük a megfigyelési készségek, kritikai gondolkodás, empátia, együttműködés fejlesztését. Szeretnénk, hogy örömmel és tudásvággyal érkezzenek a diákok a múzeumba, visszatérő társaink legyenek a sok-sok izgalmas történet közös felfedezésében.

HASZNOS INFORMÁCIÓK

Nyitva tartás: 9.00-17.00 óráig, a múzeum hétfőn zárva tart.

Múzeumpedagógiai foglalkozások időtartama: 45-60-90 perc.

 

  • A foglalkozások díjai tartalmazzák a belépőt, amellyel a múzeum további kiállításai is megtekinthetők.
  • A Bérlet ára 3 szabadon választott foglalkozást tartalmaz, mely egy tanév során használható fel. Bérlettel egyaránt választható az időszaki kiállításokhoz kapcsolódó foglalkozás.
  • A választott foglalkozás a weboldalról letölthető formanyomtatvány kitöltésével igényelhető.
  • A Megrendelő kitöltése előtt minimum 2 héttel – a téma megjelölésével és időpont egyeztetésével – az alábbi elérhetőségeken várjuk a jelentkezéseket: Vécseiné Lakatos Bernadett, tel.: +36-20/414-1702e-mail: muzeumpedagogia@josamuzeum.hu
  • A felsorolt foglalkozásokon kívül egyedi igényeket is szívesen teljesítünk előzetes egyeztetés alapján.
Állandó múzeumi morzsák

Részünkről felerősödött az a szándék, hogy az óvodák, általános- és középiskolák minél többször behozzák a diákokat a múzeumba, s reméljük, hogy ezen intézmények részéről is egyre erősebb az a szándék, hogy a múzeumot a tanulás egyik lehetséges bástyájának és a személyiségfejlesztés eszközeként tekintsék.

Időszaki múzeumi morzsák

Részünkről felerősödött az a szándék, hogy az óvodák, általános- és középiskolák minél többször behozzák a diákokat a múzeumba, s reméljük, hogy ezen intézmények részéről is egyre erősebb az a szándék, hogy a múzeumot a tanulás egyik lehetséges bástyájának és a személyiségfejlesztés eszközeként tekintsék.

Ünnepek, jeles napok

Részünkről felerősödött az a szándék, hogy az óvodák, általános- és középiskolák minél többször behozzák a diákokat a múzeumba, s reméljük, hogy ezen intézmények részéről is egyre erősebb az a szándék, hogy a múzeumot a tanulás egyik lehetséges bástyájának és a személyiségfejlesztés eszközeként tekintsék.